HTML

RobbeR tech és magánblogja

kontakt:RobbeR at RobbeR pont hu

Egyéb publikálások: Elte-IK blogja
saját weboldal: RobbeR.hu

Webisztán

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

Indafotós képek

Friss topikok

Linkblog

Éjszakai fürdőzés

2008.07.01. 01:24 RobbeR

Régóta tervezzük az arcokkal, hogy bepróbáljuk a szolnoki tiszaligeti strandot éjszaka is(nappal fürdeni olyan snassz), és múlt hét szombaton az elhatározás tetté nőtte ki magát.. Kocsival érkeztünk a helyszínre Újszászról, Andris barátom vezetett.. Mikor odaértünk, meglepve tapasztaltuk, hogy a várakozó emberek száma kb. háromszorosa annak, ami napközben szokott lenni, pedig ez csak 21:00-01:00-ig tart, ráadásul a jegy is sokkal drágább.. Ahogy vártunk, elmondtam vagy 3szor a "hoztatok-e naptejet?" poénomat, de meglepő módon már először se tetszett senkinek.. (hazafelé menet továbbfejlesztettem "Hú de lebarnultam basszátokmeg"-re, hasonló eredményeket értem el vele)

9 óra környékén engedtek be mammerék minket, mi meg célba vettük az öltözőt, ahol hekkerbiztos szekrényekbe lehet elhelyezni a cuccainkat. A ~20 méteres útszakaszon a biztonság kedvéért elmondtam még 2szer a poént, hátha nem hallották és azért nem röhögtek. Mint a response-okból kiderült, nem azért nem röhögtek, mert nem hallották...

Miután átöltöztünk, és beírtuk az egymás testrészeinek méretére utaló jelszavakat a szekrénybe, a szekrényeket őrző huszonéves srác a következő jókívánságokat üzente az összes poétai és magyar nyelvtani tudását latba vetve:

"minden jó csajt basszatok meg!"

Ezen felbuzdulva hónunk alá kaptuk a 200 ft-ért vásárolt rószaszínű(!!!) labdát(nagyon hatékony csajozási eszköz!) és elindultunk a legtávolabb eső medencéhez, ami mellesleg a legnagyobb, legmélyebb és leghidegebb is. (bár 12°C fokban már eléggé melegnek tűnt, szinte forrónak). Hatalmasat úsztunk(2 percet), labdáztunk rengeteget(1,5 percet), ugráltunk is gyönyörűeket(elbaszott szaltókat), közben persze gyönyörű idő volt (~10°C fok). Szóval minden olyan volt mintha csak havaii-on lettünk volna. Tulok -akinek a vízhőfok megszokására speciális stratégiái vannak kidolgozva- azzal kezdte, hogy elrugaszkodott, és mielőtt a vízbe ért volna, a biztonság kedvéért még lespanolt a medence szélével is.. Hát végülis, ha rejtett sípcsont-törésed van, nem nagyon foglalkozol vele hogy kurva hideg a víz. Big respekt Tulok, legközelebb én is így szokom meg a vizet.

Szóval miután kistrandoltuk magunkat, elmentünk a büféhez, ahol -alig sejthető módon- mindenki ivott ~1 sört. Ott Csabi nevű barátom hirtelen Máltai szeretetszolgálatnak képzelte magát, és mindenkit meghívott egy hot-dog-ra. (Ezúton is szeretnék köszönetet mondani, itthon nagyon hálásak vagyunk Neked! A Jóisten áldjon meg!) Közben bebizonyosodott, hogy a büfésnéni 10-es skálán való jócsajsági indexe fordítottan arányos matematikai ismereteivel. (ha esetleg Ő is olvassa a blogot, akkor a "10" helyére képzeljen "2"-t, ezzel könnyebb számolni).

A büfé meglátogatása után, pár perces megszakításokkal szinte végig a melegvízben punnyadtunk, és a rózsaszín labdánkkal villogtunk. 1-2 havernak furcsamód nem kellett kimennie sárgát dobni a medencéből (biztos rossz az anyagcseréjük, másra nem tudok gondolni).. Egyébként az az érzés, hogy milyen lenyűgöző 10 fokban, vizes gatyával, csuromvizes törölközőbe bugyolálni magad, szinte leírhatatlan, ezt mindenkinek magának kell átélnie. Csodálatos!

Miután bemondták hangosbemondón, hogy záróra van (amit látszólag rajtunk kívül mindenki leszart), elmentünk átöltözni, majd a kifelé vezető forgóajtónál még igazi 20 évesek módjára bezárósdit játszottunk, és megbeszéltük, hogy 2 hét múlva megint jövünk.

9 komment

Címkék: éjszaka strand magán

A bejegyzés trackback címe:

https://robber.blog.hu/api/trackback/id/tr53547075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pergic 2008.07.02. 10:38:14

Hali! Tök véletlenül tévedtem erre a blogra, de mindig jókat nevetek amikor olvasom. :) Bár a programozós részeket nem nagyon értem, de a többi nagyon király! Csak így tovább!

RobbeR 2008.07.02. 15:49:14

Szia!
Köszi a pozitív kritikát, igyekszem minél többet és jobbat írni;)

Dóri · http://hugicyca.blogol.hu 2008.07.02. 16:24:59

Sziaa.
Rohadt faxa a blogod.(:Elmehetnél költőnek ha már a progizáshoz hülye vagy :D
Cuki ez az egész..és jó a humorod is:)mindig megnevetecc:P
Puszikaaa

Bikanő 2008.07.02. 16:53:30

nekem tetszik a blogod :)De azért költőnek ne menj;)

Redzsy 2008.07.02. 22:07:31

Nem csalódtam benned! Tipikusan a te stilusod... höh grat :D

RobbeR 2008.07.04. 00:31:24

Nem igazán vannak ilyen ambícióim..

Bikanő · http://www.bikano.freeblog.hu 2008.07.04. 18:49:25

még jó:P de azért élvezet olvasni:)

Helix 2011.04.21. 01:29:14

Egészen szürreális módon keveredtem ide. Éjfél körül lehetett és kezdtem unni azórák óta bömbölő Lady Gaga maratont ami az mp3lejátszómból áramlik, ezért egy kicsit átkapcsoltam fm rádióra. Nem tudatosan de a 104.9-re állt be a kereső amit még most sem tudok hogy milyen adó. Lényeg a lényeg, egy keservesen torz hang ezt a bejegyzést olvasta fel majd kommentálta a maga álentellektüel stílusában. Gyorsan beírtam az utolsó mondatot a keresőbe ami megmaradt: "punnyadtunk és a rózsaszín labdánkkal játszottunk" és voilá. Ezek után szétnéztem a kezdőlapon és láttam hogy van cikk a griff és a kcssk összehasonlításáról, amit elküldtem a nővéremnek aki egy héttel ezelőtt még a griffben lakottt.
Kicsi a világ, Beyonce-val mégsem találkozom.

RobbeR 2011.04.21. 01:31:27

@Helix: Es talan a sors ironiaja, hogy 2 percre ra valaszolok is a kommentedre:D
Egyebkent szerintem a Kossuth radio volt.
süti beállítások módosítása