HTML

RobbeR tech és magánblogja

kontakt:RobbeR at RobbeR pont hu

Egyéb publikálások: Elte-IK blogja
saját weboldal: RobbeR.hu

Webisztán

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

Indafotós képek

Friss topikok

Linkblog

Nem gurigázunk szarral!

2009.07.17. 00:19 RobbeR

Az utóbbi időben nagyon-nagyon sokat gondolkodtam magunkon, hánytam vetettem a dolgokat a fejemben, átvettem mindent elejétől végéig, végiggondoltam a közeli és távoli múltat egyaránt, és az alábbi nem csekély eredményre jutottam:

Közülünk soha senki, semmilyen körülmények között nem gurigázik szarral! Ez van, bele kell törődni, ha valaki szarral akar gurigázni, menjen máshova, mert itt TUTI KURVAÉLET, hogy nem tudja kiélni a szarral való gurigázás iránti vágyát! Ez van, nem tehetünk róla, rajok vagyunk, és nem gurigázunk szarral, jobb ha beletörődsz!

 

 

1 komment

Címkék: magán szarral valo gurigazas

A bejegyzés trackback címe:

https://robber.blog.hu/api/trackback/id/tr431250555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyöngy_alakóházból 2009.10.13. 11:07:37

Jaaaj, mikor írsz már új blogot?:D olyan rég publikáltál már
süti beállítások módosítása