HTML

RobbeR tech és magánblogja

kontakt:RobbeR at RobbeR pont hu

Egyéb publikálások: Elte-IK blogja
saját weboldal: RobbeR.hu

Webisztán

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

Indafotós képek

Friss topikok

Linkblog

Indafotó

2008.06.23. 15:51 RobbeR

Nem most volt már, hogy regeltem az Indafotóra, de csak most néztem át tüzetesebben, hogyan is müxik ez az egész rendszer. Hát azt kell hogy mondjam, big respekt a fejlesztőknek, nem tudom mennyi időt szophattak a JS-el mire ez minden értelmes böngészőn ilyen faszásan működik, de biztos nem keveset. Ez már lassan a Google innovativitását megközelítő fejlesztés, de azért néhány helyen még vannak rajta hibák.

Például én eddig abban a meggyőződésben éltem, hogy ha egy file-t(esetünkben képet) feltöltünk szevrerre HMTL űrlap segítségével, akkor se javascripttel, se sehogy nem tudjuk lekérdezni a feltöltés %-os állapotát (és a Prog.hu társadalma is megerősített ebben anno, bár az már régen volt). Ezt eddig - tudomásom szerint - csak flash-el lehetett megcsinálni. Ehhez képest az indafotó egy az egyben arcomba tolja az ő JavaScriptes(vagy legalábbis nem flashes) állapotjelzőjét. Pofám leszakad. Gyanús, hogy valami flash támogatást használ hozzá. Mindenesetre érdekesnek tartom:P

A másik dolog, amitől kb lebabáztam, az a JavaScriptes képrendező. Ehhez ugyebár AJAX-ra van szükség. Lehet, hogy az én hozzá nem értésem miatt van (tuti!), de ez számomra olyan mintha kb az időgépet találták volna fel, és akkor még nem is a Google fejlesztéseiről beszélek:D A Google Street View-ról, vagy a Gmail-ről inkább nem írok külön bejegyzést szerintem, mert azt hinnétek, hogy Google reklámeber vagyok:D

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: tech javascript indafotó

-->

A bejegyzés trackback címe:

https://robber.blog.hu/api/trackback/id/tr44535381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása