HTML

RobbeR tech és magánblogja

kontakt:RobbeR at RobbeR pont hu

Egyéb publikálások: Elte-IK blogja
saját weboldal: RobbeR.hu

Webisztán

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

Indafotós képek

Friss topikok

Linkblog

Grey hétköznapok (és hétvégék)

2008.07.20. 16:56 RobbeR

Gondoltam, gyorsan írok még egy posztot, mielőtt teljesen használhatatlanná válnak az ujjaim a sok offline worktől. Mint azt Ti is észrevettétek, ritka vagyok, sőt a szétküldött blogger meghívókkal se élt senki, ezért pang az oldal. Ez sajnos meg is látszik a statisztikán, de ha végeztem az offline workkel, megpróbálom ismét visszaszerezni mind a két-három látogatómat.

Ezúton szeretném eloszlatni a kételyeket: A blog nem állt le, csak vegetatív állapotban van.

Aminek örültem, hogy sokan tévedtetek az oldalra a Google-ből 'Hardstyle', és ehhez hasonló kulcsszavakra (ez több Hardstyle-al kapcsolatos posztra ösztönöz, mert a jelek szerint az érdekel itt mindenkit a legjobban). Amint látjátok, a Google igencsak szereti a blogom, kár, hogy Ti annyira nem.

Ha már írtam, mesélek pár dolgot az elmúlt napokról. A héten -"ki korán kell, aranyat lel" szellemben- hajnali 3:15kor felébredve jöttem rá, hogy ez a szólásmondás egy nagy átbaszás, és inkább így módosítanám: Ha korán kelsz, a kurva annyát annak, ami miatt korán kell kelned. Bár legalább eszembe jutott egy szóvicc (aminek elolvasásáért semmilyen felelősséget nem vállalok):

- Miért alszik a szőke nő a bevásárlóközpont tetején?
??
- Mert aki CORA-n kel, aranyat lel...

 

A reggeli műszak azt jelenti, hogy 06-14ig kell nyomni (ezért keltem korán, nem szórakozásból). Ez azért jó, mert egyrészt kurva álmos vagyok (Karcsi szavaival élve, reggel 10ig azt se tudjuk, milyen rendezvényen vagyunk), másrészt dél környékén már elkezd meleg is lenni, ami tovább halmozza az élvezeteket. Ha lennének kicsit mazochista hajlamaink, akkor nem vittünk volna se kaját, se ásványvizet. Viszont így, hogy vittünk (gy.k.: Nincsenek mazochista hajlamaink), Czako barátomnak 13:30 magasságában megint sikerült hozzátennie valamit a világhoz:

"Ez a víz már full szénsavmentes, de legalább jó meleg!"

Ez után a "délelőttös" partysorozat után rájöttem, hogy programozni igencsak könnyebb feladat, mint hosszabb ideig ezt csinálni, ráadásul normális esetben sokkal jobban is lehet vele keresni. Érdekes, hogy én ennek ellenére is 0-ba vagyok anyagilag, sőt, -30ezerbe, hogy a Jóisten áldja meg a Dreadfulbeats.hu-t, és annak megrendelőit. Szóval tanuljá kisfiam, nehogy hülye maradj! (Idézet by Mamám™).

Ezt a koránkelős lifestyle-t egyébként 4 napon keresztül kell nyomni, utána van 1(!!!) szabadnap. Namármost, Tuloknak sikerült az első és a második munkanap előtt összesítve ~5 órát aludnia (állítólag nem volt kedve lefeküdni), ezért az oda és visszautat a buszon általában magzatpózban alva töltötte, és csak akkor ébredt fel, amikor egy galamb intrúder módjára át akart jutni a busz szélvédőjén, ezzel azonban csak egy baszott nagy koppanást és az utazó közönség félhangos "bazmeg" felmordulását sikerült előidéznie.

A harmadik nap után Tulok barátunk végre elhatározta, hogy hazamegy, és lefekszik, azonban nem nagyon jött álom a szemére a működésképtelen internet, és otthoni hálózat miatt. Ezek pont elengedhetetlen kellékei az alvásnak, de amilyen kocka vagyok, én se tudnék addig aludni, amég nem megy a net. Na mindegy, felhívott engem, hogy tíz perc múlva itt lesz kocsival, és elvisz, hogy csináljam meg a rendszert. Hozzá kell tennem, hogy már beszélgetés alatt megéreztem a Tulok hangjában rejlő "gyerebazmeg csináld meg aztán alszok a faszba" érzést, tehát gondos elköszönés, és gyors végrendelet-írás után mertem csak Tulok mellé beülni a röpke ~1,5 km autóút megkezdése előtt. Szerencsére még mindig élek, és csak annyit mondanék az úttal kapcsolatban, hogy egy esetleges igazoltatás esetén -ismerve a 100%-os sebességtúllépés következményeire vonatkozó jogszabályokat- Tulkot minimum golyó általi halálra ítélték volna, feltéve ha nincs nála mondjuk 2 raklapnyi jogosítvány, amit el tudnak venni. Közben Czakoért is beugrottunk (az én kérésem volt, hiszen egy ilyen bonyolult feladat megoldásához több szakemberre van szükség), de természetesen nem tudtuk megcsinálni, mérhetetlen nagy szakértelmünk ellenére sem.

Mikor Tulok hazafelé vitt minket, már-már az álmossággal kevert idegesség egy olyan stádiumába lépett, ami szinte emberfeletti. Ez abból is látszik, hogy czakoék háza előtt csak így simán elsuhant, hátha majd czako Schwarzeneggeres ugrással hagyja el a kocsit. Nem így lett.

Talán a sors iróniája, hogy pont a Kajzer vendéglátó egység előtt mentünk el (ami czakoéktól 2 házra helyezkedik el), ahol az igen szemfüles, és emellett már Kajzerban ülő Csabi és Gabi furcsának találták, hogy csak így elmegyünk a kocsma előtt, és meg se állunk. Őszintén szólva én is furcsálltam, és már épp kérdezni akartam, hogy nem ülünk-e ki a kajzerba, amikor felhívott minket Csabi, és bekérdezte helyettem az ominózus kérdést. Czako és Tulok alig akartak belemenni a dologba, minimum 2 és fél másodpercig kellett noszogatni őket, mire azt mondták, hogy OK. 

Ezután Tulok hazavitt, itthon felmarkoltam némi sör-ellenértéket, majd a akciófilmbe illő kocsiba szállás után visszaautókáztunk a kajzerba sörözni. Olyan 10 óra környékén merült fel a gondolat bennünk, hogy hogy a picsbe fogunk felkelni hajnali 3-kor, de az előttünk található sörre pillantva gyorsan sikerült elhesegetni ezt a folytogató gondolatot. A szokásos Tulok vs Czako fight-tal tarkított beszélgetés végén szomorúan hagytuk ott sörlelőhelyünket, és vártuk a hajnal eljövetelét, ami őszintén szólva kurva gyorsan el is jött (érdekes módon a munkaidő vége nem siet ennyire, sőt, valójában egy reumás éti csigához hasonlítanám, ami döglött).

Nem is értem, hogy másnap reggel (a felébredés és a JP teljes családfájának trágárságokkal körbevont felsorolása után) miért nem lepődtem meg, amikor érkezett Tuloktól az sms az éteren át, hogy "Nem jövök ma, mert kurva fáradt vagyok". Ez azt eredményezte, hogy Czako és én többet dolgoztunk annál, mint amennyit kellett volna, úgyhogy nem csak a műszakvezetőnél vívta ki népszerűségét, hanem nálunk is. Még szerencse, hogy vasárnap nincs sok munka, nem is tudom, hogy bírtuk volna a teljes hajtást czakoval, aki napközben olyannyira fáradt volt, hogy kb lement alfába, bétába, és az egész görög ábécébe egyszerre.

Tuloktól egyébként megvonták a 6ezer forintos étkezési jegyét az igazolatlan hiányzás miatt. Na, mi ebből a tanulság?
Aki nem dolgozik, ne is egyék. (by Czako)

5 komment

Címkék: munka barátok magán

-->

A bejegyzés trackback címe:

https://robber.blog.hu/api/trackback/id/tr40576792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nati 2008.07.22. 12:55:55

örülök hogy nem állt le az oldal azért kb két naponként feljövök megnézem van e új post. Jól ki lehetsz/ kilehettek a munka miatt amit nem is csodálok...én is dolgzok oda vissza 4 órás út a meló sem valami könnyű és most trarok ott hogy 48 óra után (kb 4 órát alvás) fogok most aludni mivel holnap szabadnap. egyszóval átérzem a helyzetet. nekem minden tetszik amiet írsz csak hajrá!!

RobbeR 2008.07.22. 17:27:53

köcce a bátorítást ^^

Dia 2008.07.28. 18:56:23

- Miért alszik a szőke nő a bevásárlóközpont tetején?
??
- Mert aki CORA-n kel, aranyat lel...

jesszus xDxDxD ... :D

Petra 2008.08.10. 13:29:09

Nagyon izgalmas életed van és oldalad is nagyon jó, kár, hgy nem ismerjük egymást:P!

Tulok/Ádám/ 2008.08.11. 15:19:57

Mellesleg az igen jó nap volt :D kellőe felabsztam az agyam plussz még jó hogy jöt segíteni mert ő se tudta megcsinálni :D szal éljen :D
süti beállítások módosítása