HTML

RobbeR tech és magánblogja

kontakt:RobbeR at RobbeR pont hu

Egyéb publikálások: Elte-IK blogja
saját weboldal: RobbeR.hu

Webisztán

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

Indafotós képek

Friss topikok

Linkblog

Karácsonyi poszt

2008.12.24. 09:28 RobbeR

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de nekem sokkal jobban ráadná az ünnepi fíling, ha esne egy kis hó, de mivel ez a szeretet ünnepe, ezért most elégedetlenkedés helyett inkább szeretek mindenkit (Téged is ^^, bár ha jó csaj vagy akkor amúgy is szeretlek). Sokan nem tudják rólam (kb senki), de én egy nagyon érzékeny lélek vagyok, most is szívesen írnék egy csomó megható dolgot, de nem írok, mert a végén még buzinak néznétek. De ha Czakó posztolna most, ő biztos írna érzékeny dolgokat. De én nem.

Egyébként remélem senki nem felejtette el, hogy dec. 27-én lesz az év legnagyobb Hardstyle bulija, aminek az introja a Hardstyle.hu-n megtalálható, érdemes megnézni. Előtte való nap osztlytalálkozóra megyek, 29-én pedig az újdonsült munkatársaimmal és főnökeimmel megyek "csapatépítő tréningre", ahol alkoholos italok segítségével építgetjük a csapatot. Ezekről tervezek posztot írni.

Végül ha valaki van akkora kocka (mint én), hogy karácsonyfadíszítés helyett inkább posztot olvas/ír, akkor Nekik, illetve az összes Olvasónak, azok családjának, a családtagok IWIW-ismerőseinek, és azok ismerőseinek is békés, kari ajcsikban gazdag boldog karácsonyt kívánok.

RobbeR

Szólj hozzá!

Címkék: magán hellókarácsony

-->

A bejegyzés trackback címe:

https://robber.blog.hu/api/trackback/id/tr92839561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása