HTML

RobbeR tech és magánblogja

kontakt:RobbeR at RobbeR pont hu

Egyéb publikálások: Elte-IK blogja
saját weboldal: RobbeR.hu

Webisztán

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

Indafotós képek

Friss topikok

Linkblog

Re

2009.05.04. 15:49 RobbeR

Mivel az egyetemet legutóbb 2-3 hete láttam, akkor is csak képen, ezért új tervet találtam ki a jövőbeli megélhetésem és életszínvonalam biztosítása érdekében: Online pókerből fogok meggazdagodni, majd ebből indítok egy saját internetes vállalkozást. A tervem lépései a következők:

0. Regisztrálok az EverestPoker-re, és a PokerStars-ra. 
1. FreeRoll-okon nyerek annyi pénzt, amivel tudok játszani pénzes asztaloknál.
2. A pénzes asztaloknál csinálok olyan 100-150ezer dollárt.
3. Átutaltatom magamnak, majd bejegyeztetem a RobbeR's WebServices nevű céget.
4. Felfuttatom a céget, és a haszonból budapesti ingatlanokat veszek, majd kiadom őket.
5. Keresek egy jó csajt erős *FMT skillekkel, és feleségül veszem.
6. Az asszonnyal tolok 1-2 kis RobbeR-t, megtanítom őket annyi sört meginni egy délután alatt, ahány évesek, és *VOST-zni, majd nyugdíjba megyek.
7. Megpandelok, és a vállakozást valamelyik kis RobbeR-re hagyom.

/*------------------------------ fogalmak -------------------------------*/
 FMT skillek: Főz Mos Takarít
 VOST: Vodka On Stairs Tour - Egy általunk kifejlesztett túra, aminek lényege, hogy a 11. emeletről elindulva minden szinten iszunk egy felest. Cél a földszint elérése. Ötletgazda: Czakó Tamás. Ötlet továbbfejlesztése: Ignácz Róbert (én). Tesztelve: 1 alkalommal. Tesztalanyok: czako, én, Dani, Vidor. Teszteset kimenetele: ébredés ádámkosztümben, semmire nem emlékezés, csaj mellettünk fekvés évakosztüm, nevét nem tudás, elkeresztelés Katinak, felébredés, Rékának hívnak mondás. Szobában két rumli között Bajkál-tó méretű víztócsa levés.
/*------------------------------ fogalmak -------------------------------*/

Jelenleg a tervem 0. pontját teljesítettem, tehát már csak hét van, de ha még sok VOST-t tolok, akkor lehet, hogy a 7.-et előrehozom picit, ugyanis ~fél liter vodka megivása 45 perc alatt eléggé szuicid cselekedetnek tűnik.

Egyébként akartam írni arról a kecskeméti buliról is, ahol Szili bokán hányta magát, majd ezt tetszőlegesen ismételte Bandi bokájával is, de arról azért nem írtam, mert akkora tré volt a hely (aminek a nevét nem írom most ide [Club fossion]), hogy Szili a gyomrából feltörő darabos joghurt földön való egyenletes eloszlatásával, majd ebbe való belefekvéssel még rendesen fel is rántotta a színvonalat. Egyébként ugyanezen a bulin volt egy bumeráng csaj is, akit egyszerűen nem tudtam olyan messzire eltaxiztatni Kecskemét belterületén, hogy ne találjon vissza (gondolkodtam, hogy felhívom a NASA-t, hogy mikor indul a legközelebbi menetrend szerinti űrsikló a Holdra, de aztán inkább elneveztem a csajszit Lassie-nek, és éltem tovább az életem). És szintén ugyanezen a bulin volt, hogy egy 15 cm-es talajbeli szintkülönbség elkerülte a Jäger által pingesített figyelmem, és a buli közepén egy akkorát burkoltam, hogy a legjobb kaszkadőr is egyből maga alá élvezett volna a mozdulatsor láttán. De szerencsére csak olyan 150-en látták, így nem volt olyan égő... Alig röhögött valaki.

Volt közben egy olyan dolog is, amit BN-nek (Budaörsi Napoknak) hívnak, és 5 napig folyamatos party van a koliban. Egyesek szerint ennek lényege a klubok vesengése egymás között, mi viszont ezt nagy ívben lekuláztuk, és inkább minden nap seggrészegre ittuk magunkat. 5 napból jó, ha 2-re emlékszem.

Viszont a hírek híre, aminek gondolatára jelenleg is könnybe lábad a szemem, hogy czako újra találkozgat régnemlátott szerelmével, a Rajta kívül álló okkal, ami számomra 1 rekesz sört fog jelenteni a közeljövőben, mivel fogadtam vele, hogy nem jönnek össze újra (én fogadtam arra, hogy összejönnek).

Egyébként czako végre megtalálta a testhez álló munkát: tudakozós arc lett a 197-mi a fasznál, tehát egész nap non-stopba okoskodhat. A szomorú az, hogy amikor este hazajön, akkor sem hagyja abba, sőt, egyfajta "aktuális érdekesség" random bullshit generátorrá változott át, és meglepetésszerűen tolja az arcunkba az oda nem illő érdekességeket a nap 24 órájában. Pl:

- Szia Tomi, mi van Veled? Milyen volt a munka?
- Király. Tudtad, hogy az ember nem képes nyitott szemmel tüsszenteni?

VAGY

- Ú bazze, olyat szartam, úgy kellett lemászni róla. Havas volt a teteje.
- Tudtad, hogy egy csésze kávét 15ezer évnyi folyamatos fingással fel lehet melegíteni?

1 komment

Címkék: barátok buli magán re

A bejegyzés trackback címe:

https://robber.blog.hu/api/trackback/id/tr831102445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GegeXDD 2009.05.07. 22:44:20

ideje volt már egy új postnak :D

RobbeRs for president!
süti beállítások módosítása