HTML

RobbeR tech és magánblogja

kontakt:RobbeR at RobbeR pont hu

Egyéb publikálások: Elte-IK blogja
saját weboldal: RobbeR.hu

Webisztán

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

Indafotós képek

Friss topikok

Linkblog

Első

2008.06.23. 00:55 RobbeR

Na. Először is ez a blog csakis saját szórakoztatásra jött létre, nem tartom valószínűnek, hogy sokan olvasni fogják, akik olvassák, azok is valószínűleg az eszméletlen vicces haverjaim lesznek akik ezzel fognak vagy cinkelni, vagy röhögni rajta.

Magamról annyit, hogy Ignácz Róbert vagyok, 1987-ben születtem, és programozónak képzelem magam, és az a tény, hogy eddig 1 év után az ELTE informatikai karáról még nem basztak ki, táplálja a tévhitemet. Más kérdés, hogy a legutóbbi félévben kb mindenem kettes lett (ami meg nem, az egyes), de még mindig benn vagyok! Igen!

- Nah de visszatérve, ezt azért említettem meg, mert el akartam mondani Nektek, hogy már elkezdtem leprogramozni/designolni a saját különbejáratú blogomat, de valahogy a felénél mindig elakadok. Vagy a design nem jön be (és képtelen vagyok olyat rajzolni, ami nekem is tetszik), vagy a programozás részével szopok jó sokat, mert olyan dolgokat akarok beletenni amiket messze nem tudok megcsinálni, és ettől mindig elmegy a kedvem. Aztán picit elgondolkodtam, megláttam hogy az Inda és a Google oldalakon milyen komoly Javascriptes cuccok vannak, és elgondolkodtam, hogy én soha az életben nem tudok ilyeneket csinálni. Tehát arra jutottam, hogy inkább regelek valahol egy ingyen blogszolgáltatónál egy webnaplót, és abba írok. Na, ennek ma jött el az ideje... Gondolom mindenki örömujjongásban tört ki a hír hallatán és pezsgőt bontott.

3 komment

Címkék: blog magán

-->

A bejegyzés trackback címe:

https://robber.blog.hu/api/trackback/id/tr69534401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabina 2008.06.23. 01:03:11

Szia:)Jót mosolyogtam azokon a mondataidon amiről sugárzik az,hogy mennyire szédült srác vagy:)pusza

czako 2008.06.26. 15:06:42

Baze az első bekezdésen szarrá röhögtem magam, és ezt most rögtön meg is írom Neked még mielőtt tovább olvasom. Kajak vicces, grat hozzá :DDDDDDDD


(Viszont már 3-ára se sikerült elküldeni mert valamit mindig elbaszok, de sebaj majd most!)

RobbeR 2008.06.28. 15:00:10

hoppá!
akkor most kajak büszke vagyok magamra
THX
süti beállítások módosítása