HTML

RobbeR tech és magánblogja

kontakt:RobbeR at RobbeR pont hu

Egyéb publikálások: Elte-IK blogja
saját weboldal: RobbeR.hu

Webisztán

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

Indafotós képek

Friss topikok

Linkblog

Programozási alapismeretek 2

2008.06.24. 13:17 RobbeR

Mint már korábbi bejegyzésben említettem, az ELTE-re járok (most is leírom hogy vagánykodjak), és azt is említettem, hogy itt a vizsgaidősuck végén - csodával határos módon - majdnem minden vizsgán sikerült teljesítenem minimum a kettest (persze csak aminek meglett a gyakorlati része). Na, a "Programozási alapismeretek 2" nevű tárgyról(aminek semmi köze se a programozáshoz, se az alapismeretekhez) ez nem mondható el, mert - akár hiszitek, akár nem - egyes lett. De nem baj, mert a "lepényhal elsőre, a remény hal meg utoljára" alapon megyek július (!!!!!) 3-án UV-zni (gyk: UtóVizsgázni), és már nagyon érzem magamban a Power-t a kettes eléréséhez..(Kövezzenek meg a stréberek nyugodtan, de nekem ebből a bullshitből bőven elég a kettes)

VISZONT

Ahogy így nézegetem és töltögetem lefelé nagyserényen a feladatokat Riskó Gergely oldaláról, felmerült bennem egy nagy kérdés, ami már régóta érlelődik bennem, de azt hiszem, most jött el a pillanat, hogy utat törve magának az elmémben, felszínre törjön:

Mit keresek én itt?

Aztán gondolkodóba ejtett eltévesztett pályám története, és rájöttem, hogy maga a programozás oldala érdekel a dolognak, viszont ahhoz, hogy az ELTE-IK programtervező informatikus nevezetű szakán belül te programozni tanuljál, előbb meg kell tanulnod egy rakás - főleg matematikával kapcsolatos - kőkemény bullshitet, amire valószínűleg soha a nagybüdös életben nem lesz szükség, max akkor ha egy sorstárs-utódnak is ilyesmit kell tanulni és tőled kér segítséget.... Addig oké, hogy egy proginfós legyen okos, vágja a reál tárgyakat, értse a matematikát kicsit behatóbban (lehet hogy még a programozáshoz is szüksége lesz rá), DE... Milyen már az, hogy az elmúlt egy év során egyetlen olyan óra volt, ahol kajak a gépek előtt ülve programozunk, az is 45 percben hetente. Meg milyen már, hogy a 2 félév alatt felvett ~50 kreditemből kb 5 kredit + 3-4 sör volt az, amit programozással szereztem meg. (20 kredit meg az volt, amit sehogy nem szereztem meg, de most nem ez a lényeg:D )

Véleményem szerint a programozáshoz nem kell mély matematikai tudás. Segítségedre van, hogyha tudsz egy-két spéci algoritmust, de nem szükséges feltétele szerintem.

 

 

1 komment · 1 trackback

Címkék: elte magán progalap

-->

A bejegyzés trackback címe:

https://robber.blog.hu/api/trackback/id/tr4536830

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: zsír 2008.06.24. 20:38:55

Ablak-zsiráf.cppAvagy tanuljunk meg programozni, első rész.   A programozás vajon mi? Mielőtt megpróbálnánk megválaszolni ezt a kérdés, kérdezzük meg a nálunk okosabbakat. Például a magyar wikipedia-t: Számítógép-programozás (vagy egyszerűen progr…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adamkó "1118" Dániel · http://addpaai.extra.hu 2008.07.02. 04:04:15

Baromira igazad van és én is erre a következtetésre jutottam a napokban. Olyannyira, hogy itt is hagyom ezt a szart. Valószínűleg inkább elkezdem az életem építését, hogy kezdjek is valamit vele:D. Szóval munka 1000-el külföldön, valószínűleg angliában, aztán ha elég pénzt spóroltam -> valamilyen üzlet (számtech bolt) nyitása szintén angliában.
Nem egyedül mennék ki persze, lenne egy lelki társam.
Minek baromjak el még 3-4 évet feleslegesen az életemből definíció tanulásra, tétel bizonyításokra. Nem ér ennyit egy diploma.
süti beállítások módosítása