HTML

RobbeR tech és magánblogja

kontakt:RobbeR at RobbeR pont hu

Egyéb publikálások: Elte-IK blogja
saját weboldal: RobbeR.hu

Webisztán

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

Indafotós képek

Friss topikok

Linkblog

LAN

2008.06.27. 21:52 RobbeR

Amikor szerdán megemlítettem Czakó Tamás barátomnak, hogy csütörtök este egyedül leszek a házban, már sejthettem volna, hogy a barátaim annyira törődnek velem, hogy a világért sem hagynának egyedül üres kéróban egy egész éjszakára.. Mindez akkor kristályosodott ki bennem, amikor tegnap este fél9 környékén - amikoris én a reggeli 6kor kelés és budapestre menés, visszafelé Albertirsáról hazavezetés, majdnem frontális ütközés és egész nap semmit nem csinálás miatt már rég aludtam a vérbe - egy mikrohullámú jel utat tört magának az éterben, ennek eredményeképp megcsörrent a telefonom... Haverom volt, akivel félkómásan megbeszéltem, hogy fél óra múlva jönnek hozzám (!!!) meccset nézni (!!!), hoznak sört(!!!). Onnan tudom hogy félkómás voltam, mert zuhanyzás közben felmerült bennem, hogy álmodtam az egész telefonbeszélgetést, de aztán a telóban a Hívásinfó funkció meggyőzött az ellenkezőjéről. Legbelül azért reméltem is hogy valóság, a "Hozunk sört" rész miatt...

Ugyebár szerdán a Spanyolország - Oroszország meccs volt, ami az EB elődöntője, másrészt meg Czakó vs Tulok összecsapása is, mert egyik spanyol drukker, a másik meg nem, és a másiknak ez pont elég az egyik baszogatására:D

Miután a házibulikban megfáradt tévén való meccsnézéssel végeztünk, valaki úgy érezte, hogy nem kockult még ma eleget, ezért felvetette az ötletet, hogy LAN-ozzunk már egyet. Mivel a jelenlévők közül 90% kocka volt (a maradék 10% is kocka volt), támogatták az ötletet, így hát kocsikkal bejártuk kicsiny településünket, és mindenkitől begyűjtöttük a szükséges hardvereszközöket ami szükséges volt. Ja, és hoztak sört is. (ami itt is maradt, szóval ezúton közölném a sör hozójával, hogy a váltságdíj 1.000.000 Forint, ha nem fizet holnap éjfélig, kegyetlenül megiszom őket!!)

Miután előkészítettük a terepet és kamatoztattuk Czakóval a programtervező informatikusi skill-ünket (összedugtuk a switchet és már ment is, aztán közös erővel sikeresen elbasztuk a hálózatot), leporoltuk a régi játékainkat és nyomtuk, kb reggel 10ig folyamatosan. Mondanom sem kell, hogy egyébként is irgalmatlan poénosak vagyunk külön külön is, hát még együtt, laza 8-10 óra folyamatos kockulás után ... Asszem reggel 9kor voltam abban az alfa állapotban, hogy

  • a konyhába való kinavigálás is csak WASD-vel ment
  • a Start menüt beleégette az LCD monitor az arcomba
  • néha 1-1 játékot a kezeim helyett a fejemmel irányítottam, mert álmosságomban ráborultam a billre
  • kinézve az ablakon, elkezdtem könnyezni a nagy fényhatás miatt, úgyhogy inkább visszaültem a szemnyugtató hatású LCD és CRT monitoraink elé...
  • a látóterem alsó perifériájából hiányoltam a kezeimet és a Kar89k-t, valamint középről a célkeresztet...
  • még Kovács Szilárd barátom is viccesnek tűnt...

Az est folyamán egyébként 2szer is főztünk KV-t (vagy inkább nevezzük elfuserált kakaóval összekevert fosnak?), és Sziller reggel bedobta a konyhatündéri adottságait, és sütött tojást tuloknak, meg magának.

Miután mindenkit hazavittünk, gyors rendrakás, kajálás, és zuhanyzás után felmentem a szobámba aludni. (érdekes, hogy a kb. 10-15 méteres, lépcsővel tarkított útszakasz megtétele az óra szerint 5 percig tartott, szerintem meg csak 30 mp-ig, de ezen már meg se lepődtem).

2 komment

Címkék: kocka lan magán

-->

A bejegyzés trackback címe:

https://robber.blog.hu/api/trackback/id/tr58542691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabina 2008.06.29. 21:38:50

Hát azthiszem ez nem volt egy unalmas program::)))De jót nevettem rajta mindenesetre:)))Főleg amiket pontokba soroltál fel;)nah pusza
süti beállítások módosítása