HTML

RobbeR tech és magánblogja

kontakt:RobbeR at RobbeR pont hu

Egyéb publikálások: Elte-IK blogja
saját weboldal: RobbeR.hu

Webisztán

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

Indafotós képek

Friss topikok

Linkblog

Semmi sem történik

2008.08.06. 00:30 RobbeR

Mostanában annyira semmisem történik velem, hogy ezt muszály megblogzani (ez egy új ige, én találtam ki, kopirájt)! Értelemszerűen ha semmi sem történik, akkor már vége kéne, hogy legyen, de milyen poszt már az, ami 1 mondatból áll.

Egyébként most nézegettem itt az admin felületet, és nemkicsit babáztam le azon, hogy hogy a picsába indexelte a google a blogomat az "alvó csaj dugása" kulcsszóra, illetve azon, hogy ki az a barom, aki ezt írja be keresőbe, és aztán az én blogomra kattint. Mesébeillő, bár ami mégjobb: Valaki az XSS-el kapcsolatos posztomon felbuzdulva sikeresen szétbaszta a globális keresőkifejezés statisztikámat, egy fasza kis 'XSS'-t kiíró alert ablakkal, rávilágítva ezzel egy blog.hu-s biztonsági résre, ami akár session ID lopkodására is simán alkalmas. Mivel jófej gyerek vagyok, már írtam is mail-t a fejlesztőknek, de ezzel az igen kreatív keresőkifejezéshacker illetővel szivesen elbeszélgetnék szakmai dolgokról ;), szóval aki magára ismer, mindenképp vegyen fel MSN-en (_robber_@live.com), mert szerintem lenne közös T-mánk...

5 komment

Címkék: tech blog javascript hack magán

A bejegyzés trackback címe:

https://robber.blog.hu/api/trackback/id/tr36602734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wad 2008.08.10. 16:01:22

Nah baz, nem is tudom hogy találtam rá a blogodra, sztem msn láttam neked kiírva, mondom fakk, gyorsan meg is néztem, elolvastam, tetszik, blőő. majd összerittyentek vmi kisebbfélefajta postot itt a nagy szegedországi történésekről, elküldöm neked azt ha tetszik, jövök társszerzőnek, így még ha csak virtuálisan is, de közelebb kerülünk egymáshoz,mint a régi szép időkben, közös gyermekünk lesz ez a blog, hú de romantikus. elragadtattam magam.

update: 3djára próbálom meg a captchát.
4

RobbeR 2008.08.10. 16:18:23

Küldtem neked szerkesztői jogokat, h ne kelljen annyit szerencsétlenkedni:D

Dyna 2008.08.11. 21:46:36

Nem csak a "hülye" haverjaid olvassák a blogod:P:D

kanyos 2008.08.14. 00:35:09

aztak*rva...:O hát ez nem semmi csináltam én is blogot persze nem magánjellegüt nem vok akkora egoista mint te robber, de megláttam msn en és gondoltam elolvasom miket irkálsz:| hátt beszartam ennyi baromságot belesüriteni pármondatba:O és ahhozképest h a semmiről beszélsz mégis elröhögtem magam... persze csak az alvo csaj dugása résznél... dehisz ismersz nah minden jot pá!

RobbeR 2008.08.14. 23:48:01

mi a blogod címe? kiváncsi vok:P szeptemberben buli:D
süti beállítások módosítása