HTML

RobbeR tech és magánblogja

kontakt:RobbeR at RobbeR pont hu

Egyéb publikálások: Elte-IK blogja
saját weboldal: RobbeR.hu

Webisztán

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

Indafotós képek

Friss topikok

Linkblog

PartyWeekend Checkpoint 2 - Sipi-féle házibuli

2009.05.26. 10:28 RobbeR

A pénteki buli után a másnap úgy talált meg, mint wireless netet a hordozható számítógép, így a szombati bulihoz -bevallom őszintén- már semmi kedvem sem volt. Na de egy laza másnaposság ugyebár egyáltalán nem indok arra, hogy ne menjek el rábulizni még egyet az előző partyra, és egyébként is, Sipi-féle bulik mindig felejthetetlenek, tehát úgy döntöttem, hogy mégis elmegyek (annak ellenére, hogy kajak email-olvasás közben aludtam el).

Még haza se értem a pénteki házibuliból, már kocsiba is pattantam, és elindultam összeszedni az arcokat a 'szolnoki bevásárlás' tervét dédelgetve az agyba. Kicsit szuicid terv volt ugyan (mert szerintem egy esetleges szonda még akkor is bejelzett volna a lehelletemre, ha százhússzal elzúzunk a rendőrkocsi mellett), de fortunatelly nem találkoztunk hivatalos szervvel. A bevásárláson egyébként rajtam kívül Sipi, Tulok és Szili volt ott, és kb 30ezer HUF állt rendelkezésünkre bevásárláshoz.

Mivel a bulira kajálás/bográcsozás is be volt tervezve, ezért csak 26ezer HUF-t költöttünk piára, a többit a kajához való alapanyagokra szántuk. A tervezett menü chillis bab volt, aminek több szempontból is FAIL-szaga volt számomra:

  • Ha a bulira hivatalos arcok nemzeti összefogásban egyesítenék konyhatechnikai ismereteiket, akkor talán már meg tudnánk csinálni egy pirítóst (ha rendelkezésünkre állna egy kenyérpirító, és a Google).
  • Ha véletlenül sikerülne is perisztartikára tolható anyagot varázsolni a bogrács fenekére, szvsz akkor sem egy chillis, babos, kukoricás cucc a best ötlet egy ivós-bebaszós-hányós-belefekvős bulihoz, már csak azért se, mert egy adag chillis bab vizuálja (régi Bud Spenceres filmek alapján) majdnem megyegyezik egy hányáséval, BTW ránézésre az input megegyezne az outputtal, és reggel még valaki azt hinné az egyik outputra, hogy input, de ezt a gondolatmenetet itt nem folytatnám.
  • A bab köztudottan felerősíti az emberi végbélben történő gázképződést, az alkohol pedig -mennyiségtől függően- erőteljesen gyengíti az agy izmokra gyakorolt befolyását (beleértve a záróizomra gyakorolt befolyását is), úgyhogy zsírul kilátásba is helyeztem egy iszunk-hányunk-fingunk típusú, nem mindennapi bulit.

A TESCO-ba mentünk, ahol előbször is a kaja alapanyagokat vettük meg, amiben a Google 'Jó napom van' funkciója segített be picit, a Chillis bab szóra (ugyanitt teljes user's manual található az említett kajához), majd a maradék 26 ezerből sört, vodkát, *FMB/FMM-t vettünk, aztán elegánsan távoztunk, és gyors SZGY látogatás után mindenkit hazadobtam.

Délután 1 óra lehetett, amikor kiderült, hogy muttter is chillis babot csinált otthon, amiből a biztonság kedvéért jól be is kajáltam arra az esetre, ha -meglepő módon- elkúrnánk az esti bográcsosat, emellett kellett a gáz support, hogy egy esetleges fingóversenyen semmiképp se csússzak le a dobogóról.

4 környékén, amikor ülve aludtam az emailjeim előtt, halk telefoncsörrenés jelezte a partyjárat indulását a ház elől, úgyhogy gyorsan összekaptam magam, és átöleltem szeretteimet indulás előtt, mert lehet, hogy soha többé nem látnak viszont.

Az út zökkenőmentes volt (közben csak 3x aludtam el, amivel demonstráltam a czako által kifejlesztett dinamikus figyelmet, és lehet, hogy párszor *ALIENeztem is), és már ~délután 4 órára oda is értünk a jászalsószentgyörgyi Sipi-rezidenciára, ahol úgy döntöttünk, nem gurigázunk szarral, iszunk egy sört (ez szükséges előfeltétele a főzéshez-készülődnésnek).

Ugyebár közöttünk Sziller volt az, aki nem csak réteken legelészve látott eddig marhahúst, úgyhogy neki is kezdett az előkészületeknek, ami a bográcsállvány, és a hozzá tartozó üst felállításából állt. Mivel én voltam a projekt manager, ezért a szigorú munkamenet-ellenőrzés mellett (ami természetesen nagyon kemény, felelősségteljes munka - tulajdonképpen én voltam a csapat agya) volt még időm másra is, pl arra, hogy egy laza másfél deci vörösbort ráborítsak a frissen mosott pólómra, vagy arra, hogy feltérképezzem a Sipi-lakot és felfrissítsem az idő vasfoga által megrágott belső házelrendezés emlékét [valamint felkutassam a biztonságos helyeket alváshoz, illetve más egyéb fakultatív elfoglaltságokhoz].

Az első lépések megtétele után rájöttünk, hogy a PB gázpalack használata is elég nagy bajforrást jelent az ilyen sokatlátott, talpraesett gyerekeknek, mint mi, úgyhogy diszkréten fedezékbe vonultam az első gyújtás előtt, de aztán sikeresen kitapasztalva eme bonyolult szerkezet működését, már rendesen élveztük, hogy újra gyújtogathattuk meg a szél által eloltott tüzet.

A kaja lassan-lassan sült (vagy főtt, fasztudja), egyre jobban kezdett hasonlítani az outputhoz, mi meg lassan-lassan megittunk pár sört, én meg egyre jobban kezdtem hasonlítani az előző esti énemhez, tehát alakult a buli. 7-8 felé megérkeztek a szolnoki arcok is, köztük egy low korú leányzóval, aki -mint később kiderült- elnyerte a "ki kúr be legjobban ma este" címet, de sokminden mást is elnyert még, pl a "ki hánnya le a zokniját, aztán hagyja ott" címet, vagy a "ki tudja a legtöbb hányást a saját testén egyensúlyozni" címet.

Fél 8 körül lett kész a tápanyag, ami nagy meglepetésemre olyan jól sikerült, hogy sikerült úgy megenni, hogy nem hánytam ki/nem haltam meg tőle/nem rusholtam a WC-re, ráadásul még íze is volt, úgyhogy ezúton küldeném respekciómat a főzésben közreműködő arcoknak, kellemeset csalódtam a tudásukban.

A kajálás után/közben azért már itt-ott lecsusszant egy-két feles, de én attól a pillanattól kezdve nevezem ivásnak az ivást, amikor Sipi előkapta az otthonról csórt deréXögű (90 fokos) HP-t, és azt tolták az arcok.

Mivel én a felesnek a szagától is késztetést éreztem a fordított perisztartikára, ezért maximum egyet ittam, és ezzel be is fejeződött az est folyamán történő alkoholfogyasztásom. Nem, nem szükséges leellenőrizni az URL-t, még mindig a robber.blog.hu-n vagytok.

Annak ellenére, hogy én alig ittam valamit, a többiek láthatólag sokszorosan bepótolták a lemaradásom, néhány jelenség a buliról, a teljesség igénye nélkül:

  • azon emberek száma, akik nem telepítettek chillis-bab hasonmásokat az udvar füvébe, kb 2 biten ábrázolható (én magam is köztük voltam)
  • a low-years-old csaj annyira hentergett a hányásában, hogy -amennyire tudtak- komolyan elgondolkodtak egy "rohammentő to detox" akción
  • Tulok már pókerezett életében félszer a Lurdy házban, ezért ha annak lenne segge, ő azt tuti kinyalná (de mivel nincs segge, ezért ezúton szeretném felkérni Lurdy-t, hogy csináltasson egy segget az épületre). Ha Tulok meghal, elhamvasztjuk, és porait a Lurdy-ház poker-termében fogjuk szétszórni
  • Reggel felébredve szinte már hiányoltam volna, ha nincs a pofámra rajzolva valami alkoholos filccel, de szerencsére mindig vicces barátaim most is intéztek nekem egy reggeli arcmosást, amit én -szappan/tusfürdő híján- mosogatószerrel ejtettem meg.

Egyébként a reggeli táj maximálisan hasonlított az eddigi Sipi-bulikra, azzal a különbséggel, hogy most talán kicsit több (kb 2x, 3x annyi) erdei állat hevert statikba az udvaron némi bab és kukorica supporttal, tehát a reggeli pakolászás közben jobban oda kellett figyelni a szlalmozásra a fűben.

*FMB/FMM - Fütyülős Mézes Barack/Fütyülős Mézes Meggy
*ALIENezés - Nem arra alkalmas helyen(ágy) történő alvás közbeni nyál szájon át történő ürítése, vagy hétköznapi nyelven: nyáladzás
 

Szólj hozzá!

-->

A bejegyzés trackback címe:

https://robber.blog.hu/api/trackback/id/tr721144325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása