HTML

RobbeR tech és magánblogja

kontakt:RobbeR at RobbeR pont hu

Egyéb publikálások: Elte-IK blogja
saját weboldal: RobbeR.hu

Webisztán

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

Indafotós képek

Friss topikok

Linkblog

Póker

2008.07.27. 15:00 RobbeR

Olyan nagy szerencsében van részünk, hogy szombat-vasárnap pont szabadnapunk van (nem kellett éjt nappallá téve dolgozni), ezért ki is használtuk az istenadta lehetőséget egy kis szórakozásra. Ezúttal azonban a sör és pálinka ivászatot "pókerezésnek" neveztük el, a szokásos "grillparty" megnevezés helyett (egy "grillpartyn" ugyanis nagyon ritka, amikor grillezünk is, feltéve ha nem számít annak a grillsütőbe-hányás). Az este ötletét -nagy meglepetésre- Szili barátom vetette fel kb délután 6 óra felé (én ekkortájt ébredtem, ezt a jelenséget most hirtelen el is neveztem "éjszaka-nappal reverziónak", csak hogy tudományosan fogalmazzam meg azt, hogy kurva lusta vagyok. A jelenség tapasztalható a Czakó Tamás nevű példányokon is.). De mivel Sziliéknél éppen nem volt alkalmas a helyszín, Neki viszont mégis "pókerezhetnékje" volt (nem elhanyagolható információ, hogy a kedven kívül volt még mézesbarack pálinkája is), ezért faszán meg is szervezte Czakoéknál a rendezvényt, de mivel czako még ekkor aludt, olyan 7 óra felé hívtuk meg pókerezni a saját házába. Elfogadta.

Mikor kicsit átgondoltam a helyzetet, gyorsan el is mentem a közeli boltba, hogy majd veszek 5 sört, meg pár csipszet, hátha esetleg megszomjazom pókerezés közben. A boltban a polcon 8 sör volt kirakva, így hát gondoltam, hogy azt a 3-at csak nem hagyom ott unatkozni, és persze Czakonak is innia kell valamit. Vettem még kétféle csipszet is. Az egyiknek olyan íze volt, mintha mustárba mártogatott hungarocell-t ennél, de a nevét most inkább nem írom be ide, nehogy feljelentsen a Cheetos gyár.

A tivornya 10 után kezdődött,és a következő tagok voltak hivatalosak: Czako, Szili, Bandi, Adri (aki Szili húga és Bandi barátnője is egyben), és én. Aki közülük nem tud pókerezni: én. Az est alakulását grafikonon ábrázoltam:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A fekete vonal lefelé ívelését a szóvicc blog létrejöttéhez kötöm, mint kiváltó ok. A piros vonal felfelé ívelését a régóta nem ivás és a súlyos zugalkoholizmus okozza, míg a kék vonal esése a piros vonal növekedéséből következik. A grafikonon jól látható, hogy van egy pont, ahol a pókerre való odafigyelés egyenlő az elfogyasztott alkohol mennyiségével (wtf???), valamint hogy Szili vicceinek színvonala csak az első korty sör megivásáig egyenlő azzal. A grafikon alapján felírható pár axióma:

  • Minél több alkoholt iszol, annál kevésbé figyelsz a pókerre.
  • Minél kevésbé figyelsz a pókerre, annál több alkoholt iszol.
  • Minél több alkoholt iszik Szili, annál szarabb vicceket mond (ezáltal viccei alapján megállapítható vér-alkohol szintje).
  • A józan emberek száma állandó, függetlenül az időtől és Szili vicceinek színvonalától.
  • Van egy időszak, amikor a pókerre való odafigyelés mértéke kisebb, mint a józan emberek száma.
     

Valljuk be, ezek közül néhány igencsak sántít, de ez a vizsgált elemek mértékegységének absztrakciójából adódik, igen nehéz egy síkon ábrázolni őket.

Történt néhány spontán esemény is, ami nem ábrázolható grafikonon, például Czako új fejjel történő falbontási technikájának premierje, Tulok "hogyan basszunk be nulla alvással éjszakai műszak után egy idegen esküvőn" produkciója, illetve az én "hogyan essünk ki 5 perc alatt pókerből, majd nézzük a játékot 2 óra hosszán át spectatorban" című előadásom. Az utóbbi titka egyébként egy All-in hívás egy kettes párra. Az eredmény garantált.

Mikor mindannyian kellőképpen be voltunk baszcsizva, nekikvágtunk a hazafelé útnak, kettesben hagyva Czakot a kibaszottnagy rendetlenséggel egy romantikus éjszakára. A többiek kerékpárral érkeztek, így távozásuk is értelemszerűen azon történt. Kovács 'tourDeFrance' Szilárd biciklijét mutterjától tarhálta (igazi modern, férfias jármű volt), és még Hi-Fi is volt a gépben (első táskatartó rekeszbe telefon max. hangerőn). Én gyorsan helyet is foglaltam a hátsó csomagtartó rácson, és Szili -hihetetlen humorérzékét használva hajtóerőnek- hazáig repített vele. Érdekes, hogy annak ellenére, hogy a bike egy nyomon haladó jármű, az út teljes szélességére szüksége volt szilinek, és mintegy Need For Speed-szerű wall-to-wall fílingben telt el a pár száz méter utazás.

2 komment

Címkék: barátok póker magán

-->

A bejegyzés trackback címe:

https://robber.blog.hu/api/trackback/id/tr28587869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nati 2008.07.29. 14:01:20

aranyos. jó nap lehetettXD:)

Bozsi · http://bozsiii.blog.com 2008.08.21. 23:53:53

bazd én már a grafikonnál meghaltam a röhögéstől, aztán all-in kettes párra...LoL jó arc vagy igy tovább:D
süti beállítások módosítása