HTML

RobbeR tech és magánblogja

kontakt:RobbeR at RobbeR pont hu

Egyéb publikálások: Elte-IK blogja
saját weboldal: RobbeR.hu

Webisztán

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

Indafotós képek

Friss topikok

Linkblog

Sensor Base 2008.12.27@club Diesel with Luna, Rocco (Szilveszter beforeparty 2)

2008.12.30. 10:32 RobbeR

Azért írok mindig ilyen köbméteres címeket a hardstyle posztokhoz, mert a címek súlyozottan indexelődnek a Google keresőjében, és a sok hajógyári handsup-os, aki nem meri bevallani, hogy bejön neki a HS, könnyebben találhasson leírást a buliról. Kezdetnek itt egy videó jutubról:

 
A hangulatot -mint az előző posztnál- itt sem tudom visszaadni pusztán szavakkal, azt, amikor Luna berakja a Hardstyle in my veins-t, vagy a No One Can Stop Us-t, és erre több száz ember elkezd körülötted jumpolni, shuffle-özni nem lehet leírni. Volt pár arc, akik picit el voltak tévedve a 120BPM-es tecktonikkal a tánctér közepén, (biztos nem tűnt fel nekik hogy HS megy), meg voltak igen kerek pupillájú arcok, dehát az ilyenek elengedhetetlenek a hard bulikhoz. A partyra Lunán, Rocco-n, Kodexen kívül mi még meghívtuk a gold tequilát és a royal vodkát is, és így mindenki együtt sikeresen összehozta nekünk az év legjobb buliját. Vagyis majdnem a legjobb bulit, mert Tulok valami tápióbivalyhónaljai tanyaparaszt-diszkóban biztos jobbat bulizott Dj Bruce Lee-vel és társaival.
 
Sajnos a Firefox-ot nem sikerült rávenni, hogy feltöltse a sensoron készült képeket az indafotóra, de megtette helyette az internet explorer (ennyit sikerült vele csinálni, utána ugyanis -még a bezárásra sem hagyva időt és lehetőséget- lefagyott). Tehát a képek:
 

 

A rólam készült fotók elég gázak, tehát azokon tilos a fejemet nézni, egyébként minden mást nézhettek (a seggemet is, sőt, arról kommentet is kérek. Más seggét tilos nézni, kivéve ha kettessel kezdődik a személyi számod, de ha nem, akkor az én blogomba csak is az én seggemet nézheted, ha más seggét akarod nézni, mennyé másnak a blogjába). Most viszont, hogy kiélvezkedtem magam a party színvonalán, írok egy élménybeszámoló fílinget is az utókor számára.

4-en érkeztünk meg a fővárosba: Czako, Sziller, Rácz Robi és én. Ebben a pillanatban még úgy volt, hogy Gyöngyi is jön, de ő sajnos később lemondta, így ennyien maradtunk. Első mission némi pia beszerzése volt, so elmentünk az Arena pláza egyik legtávolabbi részére beépített TESCO-ba, közben megmutattam a többieknek a tatyó-freestyle-omat, amit én magam fejlesztettem ki (szerintem ez lesz a jövő sportja, majd csinizek róla vidit a jutira). Az egyik figurának közösen adtunk nevet: walking tatyó.

A TESCOban egy fél órás Cappy-keresés után feladtuk, és csak egy Gold Tequilát és egy vodkát vettünk (meg persze a hozzávaló kellékeket, like fahéj, narancs, energiaital). Már a koli felé éreztem, hogy ez a piamennyiség hempergős bulit fog eredményezni, gondolkodtam is magamban, hogy milyen nevet fogok adni a melbourne shuffle új -általam bemutatott- koreográfiájának (pl drunken shuffle, shuffle instabil, vagy esetleg Újszász Shuffle). Végül az Újszász Shuffle mellett döntöttem, de ez még mindig jobb, mintha az egyik munkatársam, Frodó Zsuzsi a megyéből szeretné ezt elnevezni, mert akkor Boncodfölde shuffle lenne a neve, ami olyan, mintha most szalajtották volna a Gyűrűk urából (Zsákos Bilbó 386. szülinapján simán be lehetne mutatni a cuccot).

A koliba érve Szillerék "húdeszarezakoli" című hüledezése mellett én benyomtam a gépet, és toltunk egy lájtos just like you-t max hangerőn czako hangcuccával, letesztelve ezzel az emeleten élő további emberek idegrendszerét. Meglepve láttam, hogy 10 óra körül Gabriel Miller (a Sensor egyik rezidense) még fenn van az MSN-en, úgyhogy egy WTF mellett meg is kérdeztem tőle, hogy mi az a zene ami a sensor intro alatt megy. Nem tudta, viszont leírta a rezidensek ferihegyi párbeszédét Dj Lunával, aki délután érkezett a városba:

Városnézés
 L: Budapest szép város?
 R: Igen, az.
 L: OK, akkor megyek a hotelbe aludni.

Ráadásul Luna nagy lazasággal a menedzsere nélkül jött, a rezidenseink meglepetésére.

A piánk betolása közben Szillerék (akinek a középső neve szarkazmus) kicsit gépészkedtek az msn-emmel, másnap nem győztem bocsánatokat tarhálni a punciktól (vagyis a kedves leányzóktól).

Picit megkésve indultunk el a koliból, ezért nulla darab buszt sikerült elérnünk, de aztán beálltam útszéli kurvának, és sikeresen leintettem egy egész buszt meg egy taxit (nem is gondoltam volna, hogy ilyen jelentékeny ember vagyok, egy egész buszt képes voltam leinteni, nemsemmi). A busz elvitt minket valami Hamzsabégi útra (ami akár Boncodfölde főutcája is lehetne, ha annak nem a Panoráma utca lenne a főútja - biztos a végzet hegyéről nyíló szép kilátás miatt kapta ezt a nevet), a taxi pedig egészen a Népligetben található volt E-klub-ig, a Diesel klubig vitt (4-en kellett összedobnunk rá a pénzt, ugyanis a taxisofőr nem akarta kifizetni az ő részét).

Mikor beléptünk a helyre, egyből összefutottunk Gabriel Millerrel, aki szólt, hogy nem jött Hardstyle Mafia. Kicsit sajnáltuk, mert az a Dj is jónak igérkezett, de Luna kárpótolt minket érte: ott ült a pult mellett és ivott valamit, oda is mentünk, hogy aláírásokat gyűjtsünk a beteg gyerekek megsegítésére, így esett, hogy az Alphaverb és Pitcher által dedikált kétszázasomat DJ Luna is aláírta, majd nem sokkal később Rocco is. A ruhatárnál összefutottunk valami Izomtborral, akinek nem igazán jött be, hogy volt nálunk pia belépésnél. Szerencsére meglátta a dokkmunkás felsőtestem, és egyből odébbállt, jól is tette, tényleg nem akartam volna bántani.

Ezután konkrétan 5 perces megszakításokkal végig benn voltunk, Rocco is kibaszottjó hardstyle-os szettet tolt, de amikor félkettő körül Luna kezdett a Hardstyle In My Veins-el, akkor szakadt le a pofám végérvényesen. Egyszerűen nem tudom leírni, hogy mekkora fíling volt ez a party, kár, hogy ilyen ritkán van Sensor. Egyébként a bulin kurvasokan voltak, és egyáltalán nem hiányzott onnan semmi, például -nemistudom- egy hónaljcirkáló ember az orrával együtt sem [most pont ez jutott eszembe, na].

Hazafelé -szokás szerint- nem nagyon találtuk a buszmegállókat, ráadásul kibaszott fáradtak is voltunk, tehát egy élmény volt a hazaút a -15 fokban.

Szólj hozzá!

Címkék: éjszaka élménybeszámoló magán hardstyle sensor base

A bejegyzés trackback címe:

https://robber.blog.hu/api/trackback/id/tr11848259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása