HTML

RobbeR tech és magánblogja

kontakt:RobbeR at RobbeR pont hu

Egyéb publikálások: Elte-IK blogja
saját weboldal: RobbeR.hu

Webisztán

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

Indafotós képek

Friss topikok

Linkblog

Köszönöm a figyelmet

2008.10.26. 12:33 RobbeR

Tegnap bebasztam, de ez nem hagyományos bebaszás volt, hanem bebaszás Xtreme edition, szavakkal nem is lehet kifejezni, hogy mennyire kész voltam. Na mindegy, nem akarom ezt ecsetelni, nem vagyok rá büszke vagy ilyesmi.

Viszont a blogírást mostantól befejeztem, vagy szüneteltetem, esetleg lehet, hogy csak simán tech blog lesz a jövőben, de azért nyitva marad, hátha valamelyik haverom akar majd bele írni, vagy ha esetleg meggondolnám magam.

Más: Szerintem valaki keyword attackot rakott a blogomra, ugyanis már a "szolnoki buzik" kiejezésre is az első 2 oldalon vagyunk xDDD. Köszönjük neki.

Végül, de nem utolsó sorban köszönöm, hogy megtiszteltetek eddigi figyelmetekkel.

RobbeR

10 komment

Címkék: tech magán

-->

A bejegyzés trackback címe:

https://robber.blog.hu/api/trackback/id/tr48732467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nati 2008.10.26. 13:42:47

szomorúan olvasom hogy lehet már nem írsz:( azért fel fogok jönni hátha lesznek fejlemények!!!

Gege 2008.10.27. 23:16:29

ne hülyéskedjél már!
van egy sokcsomórakat ember akik oltári nagyokat szakadnak a történeteiden amik haláliak XD

Tökmag 2008.10.28. 20:12:24

csatlakozom Gegéhez...igaz nem kommentelek de állandó olvasója vok a blognak...és szeretnék is az olvasója maradni..:)

Dóri 2008.10.28. 20:18:19

remélem meggondolod magad :)

SB 2008.10.29. 23:59:23

Hiányozni fognak a LEGENDARY történetek... :(

RobbeR 2008.10.30. 14:17:15

Nem is tudtam ,hogy ennyire látogatott ez a blog :D

gumirokker 2008.10.30. 16:27:48

Tök jókat röhögök a sztorijaidon, abba ne hagyd!!! ;)

Gyöngy_alakóházból 2008.10.30. 23:35:47

Robi, abba ne hagyd:D miért akarnád befejezni amúgy?
te sem akarhatod h inkább én blogoljam le az iks eseményeinket:P am én is rendszeres olvasója vagyok a blogodnak, csak ha még nem mondtam volna. peace

RobbeR 2008.10.31. 19:07:36

"te sem akarhatod h inkább én blogoljam le az iks eseményeinket"

Meggyőztél...
süti beállítások módosítása